milamihra Kızlar 2 ay 8 günlük bebeğim var gündüz uykuları hep bu şekilde bazen beşiğinde mayisik birakiyorum kendi kendine uyuyor yan yatirinca ama yine de yarım saat yada 45 dakika içinde uyanıyor kurulu gibi buna çözüm bulan var mı nasıl döngüyü atlattiniz
onefinemom milamihra artık algıları daha çok açıldığı için gün içinde uyku süreleri kısalabiliyor maalesef 🥺
fibibuffay Kızım 7 aylık hala gündüz uykuları bu şekilde ve bende bu durumu kabullendim ancak emerek birlikte uyursak o zaman 2 saat falan uyuyor