Gamzetrkmn Bebeğim 1 yaşını geçti hala su gibi akıyor saçım artık milletin evine bile gitmek istemiyorum yerler hep saç toplamazsam öneri lütfen ya
mavisveannesi Gamzetrkmn benim 2 yıl oldu hâla geçmedi vitaminlerimede baktırdım çözüm bulamadım şurda bekleyim
kader539_ Gamzetrkmn size tavsiyem omega takviyesi kullanmanız ben 1.5 ay oldu doğum yapalı doğum sonrası vitamin içeren omega başlattı doktorum hala içiyorum maşallah hiçbir şekilde daha olmadı dökülme va
ikincibaharrrr Gamzetrkmn valla bir an ben mi yazdım diye kontrol ettim aynı durumdayım kızım 10.5 aylık hala geçmedi çok fena dökülüyor saçlarımı taramaya korkar oldum açıp bağlamak bile istemiyorum sürekli toplu
kubukub Biberiye alın aktardan, çay gibi demleyip bir sprey şişesine koyun. Aklınıza geldikçe de sıkın. Ardından yıkama gerektirmiyor kokusu da güzel rahatsız etmez hem. Faydası oldukça belirgin🌸
ASnowflake Gamzetrkmn kan tahlili yaptırın demir tiroit gibi vitamin eksikliğinden oluyor benimde vardı 4 ay kullandım şimdi yeniden çıkıyor
pinar_efe Gamzetrkmn Önce dermatolojiden randevu alın kan değerlerine bakıp ona göre vitamin verir çinko d vitamini her neyse . Başka bir zaman da yine döküldü bu defa başka bir doktor Perfectil diye bir vitamin verdi saç cilt ve tırnak için kullandıktan sonra saçlarım dökülmedi tırnaklarım sertleşti çok memnun kaldım iyi ki önerdi
pinar_efe Neslidy 1 ay sonra etkisini göstermeye başlıyor ama tam anlamııyla 3 ay kullandıktan sonra etkili oluyor dökülme duruyor