Happybaby06 9 aylık benım kzıımda öyle. Cok hareketli aşırı yani. İlk kzıım öyle değildi.
Kıyafet konusunda saç toplama konusunda biz de kriz yasıyoruz bir şekilde oyalıyorum. Kucagımda giydiriyorum zaten. Yatıyorsa da eline dikkat cekici bişey veriyorum