Merhaba herkese çok üzgünüm aynı zamanda kendime kızgınım 😢 kızım 7yaşında ikizi var gayet iyilerdi bebeğimiz olsun diye dua ediyorlardı ama bebek geldiğinden bu yana (37günlük) ikizlerimden biri aşırı içine kapandı eski neşesi coşkusu kalmadı :( çok üzülüyorum hata mı ettik diyorum onun yanında bebeğe ilgi göstermek bile zor geliyor
Bana akıl verin ne yapmalıyım
Vakit geçiriyorum eskisi gibi sarılıp seviyorum sevgimi belli ediyorum fazlasıyla ama sessizleşti korkuyorum böyle kalacak diye 😢