kaya97 benim bebeğim de 50 günlük. İlk zamanlar annemler yanımdaydı kıyamıyordum onlarla oturmak istiyordum bebek anakucağında her akşam salonda yanımızda duruyordu. Tv açık ışık açık, biz konuşuyoruz. Gece 1’de yatarsam bebeği de o zaman alıyordum odaya. Bu defa aynı dediğin gibi gece 4-5 artık ezanla uyuyorduk ilk 20 gün böyle geçti. Artık uyku baygınlık gibi tuhaf hallerdeydim. Sonra araştırdım . Saat 9 olunca odaya geliyordum bebişi emzirip altını değiştip öpüp koklayıp iyi geceler diyorduk babasıyla. Sonra uyutmaya çalışıyordum bi gün salladım. Bir gün kucağımda . Bir gün pışpışla. Baktım ki sallamayı seviyor. Hep böyle uyuttum. Gündüz de uyandıktan sonra hep uyutmaya başladım saat başı