relaxanne ben sanmıyorum şahsen böyle bir risk oluştursa eminim ki doktorlar buna göre bir seçenek sunardı yani böyle böyle bi riski var yinede kullanmak ister misin diye, benimde aynı şekilde hep düzenliydi reglim bu hapla birliktede bir düzensizlik ara kanama vs hiç bir şey yaşamadım, bende aynı şekilde prezervatifle yapamıyorum yani spiralde kayıyor ediyor hap bana daha güvenli geliyor telefona alarm kurdum her gün saat 11 de alıyorum hapı şu an ilk ayımda olduğum için hap+geri çekilme yapıyorum bir kaç güne ilk kutusunu bitireceğim sonra ek korunma yapmayı düşünmüyorum şahsen☺️ çünkü düzenli kullanımda yani yarım saat vs aksayabilir tabii ama saatlerce aksamadığı sürece gerçekten koruması %99, %1 ihtimal zaten her korunma yönteminde var