Kızlar selam baştan söyleyeyim gel ben sana kilo vereyim ya da ne var ki kilo almakta falan diyenler gelmesin çünkü (bence) kilo almak vermekten daha zor inanın. 1.58 boyum dogum yapali 6 Ay oldu kilo verdim baya 46 ya kadar düştüm. Bi haftadir diyet yapıyorum habire yemek için uğraşıyorum yine biraz kilo aldim ama benim durumumda olanlardan öneri bekliyorum ne yapabilirim var mi önerileriniz. Çok çabuk da veriyorum ya bi gün biraz aç kalayım bakıyorum hemen bir haftadir uğraştığımı vermişim :(