Bizimde popoda başladı ilk . Şuan yavaş yavaş dağılıyor bugün doktora gittim el ayak hastalığının başlangıcı olarak görüyorum dedi. 3 tane krem verdi. Karadut şurubu verdi ağız yaraları için. Bağışıklığını güçlendirmek amaçlı damla verdi. Umarım bir an önce geçer çünkü aşırı huysuz