asafnannesi Kızlar 1 Ay 25 günlük bebeğim salyası akıyor ağzında emzik varken bile kenarından akıyor bi bilgisi olan var mı acaba neden olur ?
Sahreyldrm asafnannesi geçenlerde birisi bana çok opersen olur demişti ama dayanamıyorum öpüyorum valla kendi cocugumu da opmeyeceksem 😂😘💕 ama bizimki o kadar fazla akmıyor ara ara oluyor
Cemremmmmm asafnannesi 3 aylikken dis gelebilir.sorun yok ya nor al.benim kizim salyasini akitmaya 3 aylikken basladi 5 aylikken iki tane dis patlatti
asafnannesi Sahreyldrm insan dayanamıyor maalesef 🥰 ama öpmeyle ne alakası varmıs onu anlayamadım 😂 bizimde ara ara oluyo sürekli değil merak ettim neden olduğunu
Sahreyldrm asafnannesi valla bende anlamadım kuzum yanağını sıkarsan opersen salyali olurmuş bebek oy yerim bile onu 😍😂💕