Sinemm10 Perşembe günü dişimi aldırdım ama bu sefer de yanındaki dişim çok ağrı yapıyor doktor demişti zaten gel dolgu yapalım diye yarin randevum var yapar mı dolguyu dişimi yeni aldı ya sıkıntı olur mu