Sum-rahsan Arkadaşlar göğüs pompası almak istiyorum ama karar veremedim.lansinoh manuel vardı ama memnun değildim çekişinden falan elekrikli almak istiyorum eventin mavi olanıyla kiwinin şarjlı olanı arasındayım sizce hangisi
zkusagianne Sum-rahsan şarjlı önermiyorum eller serbest en iyisi ere babynin var elimde spy aoft diye bir markanında ede baby çok iyi ama fişin başında saatlerce bebeğim hiç rahat durmuyor eller serbest rahatlattı
Esmabetul Sum-rahsan avent marka var bende satıyorum çok az kullandım sıfır gibi resimleri de mevcut Düşünüyorsanız özelden yazabilirsiniz
tarcinnn Sum-rahsan aventin pembe olanı elimde mevcut en son çıkan modeli çok çok nadir kullandım düşünürseniz 2. El konuşalım
Sum-rahsan asennaa 2 çeşiti vardı biri pembe olan biri mavi olan aralarındaki farkı bilmiyorum sizinki hangisi
momeymen Sum-rahsan eller serbest al ben philips aldım avent kullanmadım. Verdim bş kadına. Açıkçası olmuyo bi saat başında duruyosun kullanmıyosun ama eller serbestte öyle değil tak cihaz sapsın
Sum-rahsan Ayseee60 teşekkür ederim ama manuel lansinoh kullandım hiç memnun kalmadım.elektiriklisine güvenemem sanırım
bussyy1710 Sum-rahsan aventin mavi olanını kullanıyorum 10 aydır günde 8 saat falan memnunum. Ben baby mall mağazasından almıştım internetten alınanların orji olduğunu düşünmüyorum yorumlarda çok çekim gücü azaldı vs yazılıyordu.