kolge doğduğundan beri kullanıyorum oğluma 1 yaşında şimdi hiç bir zararı yok. Mevsim geçişinden hastalandi hatta 2 gündür günde 3 4 kere burnuna su verip temizliyorum rahat nefes alıyor. Bebeklerin solunum yolunu açık tutmak çok önemli. Sadece dikkat edin kuru iken kullanmayin burnunu tahriş eder