jasminegms Bebeğim 4 aylık ateşi var benım hastalıgım ona geçtidoktor bu antibiyotik verdi pazar oldugu için kendı doktoruna götüremedim bu ilacı kullanan varmı tedirginim
Duyulurum jasminegms bu antibiyotik değil. Belirtiler neydi sizde ve bebekte? Benim oğlum 2,5 yaşındayken domuz gribi olduğunda kullandık. Belirtiler başlar başlamaz kullanılırsa çok etkili bir ilaç
coffeewithgummastic jasminegms oğlum 2 yaş gününde kardeşimin eşinden domuz gribi kapmistik ailecek. 5 gün fln kullanmistik. Sürecin sonunda toparlandı çok şükür. Allah bir daha yaşatmasın ben ilk defa böyle bir hastalık geçirdim. Bebisleri düşünemiyorum. 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hilal3407 Domuz gribi mi oldunuz? Biz 10 aylıkken kullanmak zorunda kaldık Dr muz 5 gün kullanın sonra bırakın demişti. İnatçı ateş varsa bunu kullanmadan geçmemişti bizimkisi
Bkrgci11 jasminegms Benimkinin ateşi yok 37.5 üstüne çıkmadı ama evde hepimiz influenzayız maalesef.. 4 aylık bebeğe kaç ml ilaç verdiniz acaba?