ankaraankara Kızlar selam oğlum YouTube dan cizgifilm izliyor. TV kumandasıni görünce sürekli çocuk bas çocuk bas diyor acmayinca ağlıyor. Siz nasıl bu süreci yönetiyorsunuz acmayinca çok çok ağlıyor susmuyor
BellatrixLestrange ankaraankara ne kadar ağlarsa ağlasın izlediyse açmayın bir süre sonra anlayacaktır. Bizde 2 yasindayız daha tv karşısına otutrtmadim ama bazen bizde de yaşanıyor benzer durumlar biraz net olup sabretmek gerekiyor zor oluyor o da
PamukPrensesannesii ankaraankara Ben kumandayı buzdolabınin üstüne saklıyorum. Böylelikle görmemiş oluyor 💆
Arzu_455 ankaraankara o kadar bizsiniz ki 1 yaşında kumandayı her sıkıldkgında elime verip aç aç diyor açmayınca kıyamet koparıyor napıcam hiç bilmiyorum çokta üzülüyorum
ankaraankara BellatrixLestrange ben tuvalete giderken açmak zorunda kalıyorum yada bir isim oldugunda çünkü hiç bırakmıyor beni . Önceden kapatınca tutturmuyordu şimdi sakinleşmiyor
BellatrixLestrange ankaraankara anlıyorum sakinleşmeme tutturma ağlamalar bizde de çok oluyor bu süreç böyleymiş malesef
heygorl Tavrınız net olacak bir süre sonra susar her konu için bu böyle. Yoksa her istediğini ağlayarak yaptırmaya alışır