gchekobarlas 4 ay oldu doğum yapalı sezeryan olalı bu cuma 2.kontrole gidicem ama ağrıyor böyle regl olacak gibi bu arada regl olyorm düzenli sizde de durumlar böylemi Ve ameliyat yerini tam üstü karnında biraz sancı var sizde de olyormu kizlar
Seydaktepe gchekobarlas Kimse yazmamış. Ben sezaryen olmadım ama görümcem sezaryen sonrası 40. Kontrolünde doktor ultrasonla hem içerden hem dışardan dikiş yerlerine bakmıştı. Gittiniz mi doğum sonrası sorun olmuşmuydu? Belki üşüttünüz? Yada adet olacaksınızdır. Geçmezse bir doktora gidin
elf0 gchekobarlas ben 3 ay olsu sezeryan olalı. Ne zaman üşütsem ( ki terliyorum normalde o yüzden kalın gitinmeyi sevmiyorum ) çorapsız gezdim mi tüm gün sancım oluyo karın ağrısı bide sancı ama nasıl fena yürüyemez oluyorum sanki adet olcakmışım gibi ama hala olmadım tabi. Sonra tayt çorap kasak vs giyiyorum ertesi güne geçiyo yani sezeryanlı olunca hiç üşütmemek gerek diyolar canım ondan olabilir