Bu ay 53 gün döngüm geçti hastaneye giderek tarlusal kullandım ilaç bittikten sonra regl oldum normalde 12-13 gün adetim sürerken 6. Günde bitti ancak su an 10. Gün ve leke şeklinde adet oldum tekrardan adet devam mı ediyor yoksa doktora görünmeli miyim ?