eda_28
13 aylıkken adım atmaya 14 gibi de yürümeye başladı.18.aya kadar da yolu var yürümenin 🫶🏻
Koltuktan inme yarışı diyordum ben
İniyordu gel gel yapıyodum heyecanlanıyordu öyle alıştı
Hala baba kelimesini baba ba ba diye söyler bence bu babıldama değil:) öyle hoşuna gidiyor
Yaşına kadar 1,2 kelime beklenir.
Fazlası olabilir ama normali budur.
Alıcı dili için de yaşından sonra bir anda güncelleme geliyor 1 ay sonra tekrar konuşalım anladığı kelimelere inanamicaksın :)
Ne ara öğrendi bu kadar diceksin emin ol💕
Gönlün rahat olsun sen elinden geleni yap sosyalleştir kitap oku gerisini bebişe bırak🤣🥰