Benimde çok kötü olmuştu ne kremler aldım neler yaptım geçmedi en son gögüs kalkanı aldım sütün fazlası aktı gögüs ucu kendi sütünde kaldıkça yumuşuyor ve acısı azalıyor zamanla iyileşiyor. Ben sadece ondan fayda buldum süt ucunu yumuşattıkça emsede yumuşak olduğundan fazla acımıyor kuruya kaldığında daha kötü oluyor