Betiferi34 350grlık küçüklerden almıştım hatta baya üstü hani süt kaynarken köpürür ya öyle köpüktü skt ne falan bakmıştım şaşırıp emerken o hava baloncuklarını yutunca haliyle gazı oldu (mamayı öyle haldır huldur da çalkalamam yani ona rağmen) o sıra burada bi kişide aynı şekilde post açmıştı bi çok kişide duydum ben.