Fatmaasel nur_eayni_h 6 ay dışarı cikmadim kızım yakamdan düşmezdi yabancı biri görse kafasını bana yaslardi sevmeye kalktıklarında ağlardi kimseye kendini sevdirmezdi oturmaya gittiğimde yada misafir geldiğinde aşırı huysuz ağlayan uyumayan bir bebekti şimdi 1 yaşında alıştı artık herkese gidiyo sevdiriyo ama yinede utangaçlık var ortama alışana kadar gündüz hep tek başına olduğumuz için kalabalık pek sevmiyor.sizinkide alışır annesi daha çok küçük annesinin güvenli kollarında olmak istemesi normal hisleri kuvvetli onların
nur_eayni_h Fatmaasel inşaAllah canım inşaAllah. Ama mesele kucak istemesi değil ki, hiçbir şekilde susmuyor kalabalığa girince veya farklı bir yüz görünce. En son gidip başka bir odada tek başımıza oturuyoruz en azından o kadar ağlamıyor:((
Eylul-aynur 4.ayında düzelir benimde öyleydi çok huzuŕsuzluk çekiyodu 4.aya girdik düzeldi bebekler tanıma evresi geçiriyo galiba yeni yüzler görünce yadırgıyo kardeşlerim çocukları falan bize daha sık gelince alıştı kalabalık ortama endişelenmeyin bence 😊
Fatmaasel nur_eayni_h alışır daha zamanı var çok normal bı durum ben bı yönden de iyi bişey anneye bağlı olması yabancılara gitmez en azından ben öyle düşünüyorum
Bsra89 nur_eayni_h biz büyükler bile çoğu zaman kalabalığa tahammül edemeyiz . Ve her yeni seye bizlerinde belli bir alışma süreci var . Onlarda rahatsızlıklarını ağlayarak belli edebiliyorlar. Tek seferde adapte olmalarını bekleyemeyiz elbet alışacaktır zamanla . Kalbi içinde kafana takma benim kızımdada var zamanla geçer yada kalsa bile sorun olmaz dedi doktorumuz. 😊
nur_eayni_h Bsra89 hadi inşaAllah canım ama çok kaygılanıyorum çünkü çok şiddetli ağlıyor morarıyor,oradan çıkıp eve gelene kadar susmuyor saatlerce uyumuyor ve kalbindeki delikten dolayı da korkuyorum ama duam o ki en kısa zamanda geçsin
nur_eayni_h Fatmaasel canım işte keşke kucağımda durmakla sorun kalmasa ben razıyım ama kalabalığın olduğu odaya girmek bile istemiyor ağlamaktan mosmor olup nefesi kesiliyor:(( hatta bazen evden çıkmamız bile ağlaması için yeterli 🤦🏻♀️