glance hiç olur mu öyle şey? 9,5 ay sizin içinizdeydi o. Sizi biliyor. Sesinizi, kokunuzu... akşamları eve gidiyorsunuz. Onunla vakit geçiriyorsunuz. Hala emziriyor musunuz? Eğer öyleyse o anlarda odada sadece siz olun. Başbaşa emzirin, konuşun onunla. Ya da biberon alıyorsa yine yalnız olun. Mesela akşamları banyosunu siz yaptırın. Yani bakıcıdan farklı yaptığınız şeyler olsun ki sizi çok çok rahat ayırt etsin. Zaten ayırt ediyodur ama bunlar size de iyi gelecektir.