Nessozz Herkese merhaba, kızlar reglime 1 hafta var erken gebelik testi yapsam çıkar mı? adet gecikmesini bekliyim mi? inanılmaz bi mide bulantısı var bende 1 haftadır? Daha önce yapanlar doğru çıkan varsa bir de marka önerebilir misiniz?
Mavisiimm Nessozz evet belli olur ama silik çizgi çıkar ben de belli olmuştu çokta merak ediyorsanız deneyin birkaç gün sonra tekrar yaparsınız