asya2504 Merhaba anneler , kızım 4 ay 21 günlük 6320 kg doktor kilodu biraz az dedi 3320 kg doğmuştu sadece anne sütü alıyor. Sizin bebişlerin bu ayda kilosu nasıldı
alisinanneesi asya2504 doktorlar iyice saçmaladı dört aylık bebek için normal önemli olan sağlıklı olması altıncı ayında kilosunun iki katına çıkması ki Şuan çıkmış zaten
asya2504 alisinanneesi aşırı moralim bozuldu sağıp ver ne kadar içtiğini görelim dedi ki geçmişte meme reddi yaşadık 🥺 6 aylıkken kilosu doğum kilosunun 2 katımı olması gerek
alisinanneesi asya2504 bence kilosu iyi hele kız ise çok çok iyi. Evet 6. Ayında bebeğin kilosu doğduğu kilodan iki katı fazla olması gerekiyor Şuan siz 4.5 aylıksınız ve ulaşmışsınız bile
alisinanneesi asya2504 eğer çocuk doktorunuzda doktorunuzu değiştirin çünkü kilosu gayet güzel içiniz rahat olsun sağlıklıysa gerisi önemli değil