Arkadaşlar eşimle şöyle bi karar aldık. Oğlumuzun doğum gününde şatafatlı bir şekilde hazırlık yapmıycaz pasta kesmiycez çünkü zatenn anlamıyor ve yiyemiyor. Onun yerine yiyebileceği yumuşak dana eti alıp üstüne mum dikeceğiz. (et yemeyi çok seviyor 😂) Ailecek evde minik bir doğum günün konsepti hazırlamak istiyorum. Fikirlerinizi ihtiyacım var nasıl süsleme yapabilirim