kimbumadam aslında kışa hiç bırakmazdık tatile gitmeden 1 gün evvel cenazemiz oldu gidemedik ben de ilerleyen aylarda gidebilir miyim acaba diye düşündüm
Birerkekannesi_ genel olarak her yer için düşündüm aslında ama çoğu yer kasımda kapalı sanırım bir de buraya sorayım dedim belki bilgisi olan ya da gitmiş birisi çıkar diye 😊