fdmmthn vallahi yap oyle veya boyle aloscak diyorlar ama alakasi yok hepsinin kendine has karakteri var buraya post bile actim ne yapabilirim vs diye hatta ama kundaga asla gelemedi bi kere hatta artik uykusuni tutturamadi esim aldi kundak yapti cocuk katilarak cigirdi korktu bir daha o oldu sevmeyecince sevmiyor bebekte olsa, alisir vs diye birsey inanin yok denedim. Hastanede 4 gun kaldim ben normal dogum yaptim ama norolojik sorun yasadigim icin gozetimde tuttu doktorum sagolsun ki hastane ortami serindir daha uc gunluk bebe sicaktan agladi ustunu bi kat azalttik sustu doktor bile sicagi sevmiyor dikkat edin sicak ta hasta eder bebekleri dedi o zaman 😆 bende ne yapayim bebege gore hareket ediyorum pilates topunda bile zipliyoruz ara ara buyudukce degiscek aliskanliklaro zaten inatlasmaya gerek yok 😆