Defnece Merhaba arkadaşlar ben izmir de yaşıyorum geçen akşam deprem olunca çok korktum gece sütüm falan az geldi gündüz de öyle ama dünden beri göğüslerimin uçkarından bir yanma var belki geçer korkuyla falandır dedim ama geçmedi bugünde sızlanmaya başladı hangi doktora gitmeliyim bilgisi olan var mı?
Freud Defnece için rahat edecekse doktora git canım. Benim bebiş 7 aylık göğüs ucumun sızlamadığı gün yok çünkü meme hep ağzında ve bazen sadece ucunu emiyor. Her sızlama sebebi mastit olmayabilir.
Hakaninannesi Defnece bildiğim kadarıyla göğüs ucunda kızarıklık göğüste ağrı acı oluyormuş. Ben de izmirdeyim korkudan dün ve bugün benim de sütüm azaldı sanki ☹️ İnatla yine de emzirdim göğüs ucum benim de acıdı belki sizin de ondandır?
Derin17 Defnece mastit ateş, titreme gibi şeyler yapıyor ve göğüste bariz bir sertleşme ve topaklanma hissediliyor, bol bol masaj yapın pompa kullanın, ıslak Bi bezle soğutun 2 güne geçiyor tabi duş önemli
Defnece İnternetten araştırdım mastitken Emzirmemek gerekiyor muş Allah korusun bebeğin ölümüyle bile sonuçlanabilirmiş var mı başından geçen lütfen bir yardım edin çok kötü sızlıyor
sevgice Defnece valla ilk 3 ayda sürekli mastit oldum ve sürekli emzirdim çünkü tek çaresi sütün boşalması. Emzir canım hiçbir sıkıntı olmaz. Sadece eğer irin vs akıyorsa o zaman emzirmemelisin. Sütün memede kalırsa tıkanır ameliyatla kesip boşaltmak zorunda kalırlar dikkat et.
2girlsmom Defnece İnternete bu kadar inanmayın ona kalsa baş ağrısında bile ölebiliyoruz🤦♀️ genel cerrahi ya da dahiliyeye gidebilirsiniz geçmiş olsun.
Defnece Freud ama sanki göğüs uçlarımdan alev çıkıyormuş gibi hissediyorum dünden beri yanmada var çok ciddi şekilde
Defnece Hakaninannesi bende ilk öyle düşündüm yanmaya da başladı dün geçer belki diye bekledim ama şimdi yine çok kötü yanıyor ve sızlıyor bebeğim daha 50 günlük bağışıklığı da tam değil çok korkuyorum mastitse ona da zarar verirse diye
Freud Defnece o halde doktora git canım. Emzirmeyi de lütfen kesme. Benim bildiğim o sütün o memeden çıkması lazım bunun için de bebeğin emmesi şart. Allah ın izniyle hiçbir şey olmaz merak etme.
Defnece Derin17 bu belirtilerin hiç biri yok benim sadece göğüs uçlarımdan yayılan bir yanma var oralar alev alev yanıyor sanki ateş sadece uçlarında var ve sızlama var ağrı var ama diğer belirtiler yok topaklanma vs yok
Lalin Defnece o zaman önce ılık bir duş alın. Kanallar açılsın. Bebeğinizi emzirin. Emzirdikten sonrada 15er dk masaj yaparak sağın memelerinizi. Sağdıktan sonrada soğuk kompres yapın. Her emzirmede bunu tekrarlayın. Yarına düzelir muhtemelen. 🤗 benimde sizinki gibi olmuştu bu şekilde çözdük.
Ahsncrpn sevgice mastit olunca kızarıklık oluyor mu göğüste bugun benim sol göğsümde kızarıklık var ve ağrı yapıyor sağıyorum bebek emmediği zamanlarda
Gamzeli03 Benimde öyle oluyor süt birikiyor diye düşünürken bende emzir yada sağ boşalsin ki rahatlar doktora gider isen bizimle de paylaşır mısın cnm inş benim dediğim gibi süt birikir o yüzden olur
Defnece Gamzeli03 süt dolarken benim uçları acımazdı şimdi uyudu meleğim belki bugün gidemem gidersem kesin haber veririm ama emerken rahatlıyor benim bende o nedenle bilemedim
Gamzeli03 Defnece bol su iç dud hoşafı tahin helvası tahin pekmez rezene anason çayı karışım süt artırıcı çay kimyon tohumu çayı hem gazı önlüyor süt ve incir de kaynatınca oda artırıyor dene istersen