mrsatsy yok şuan tramva falan kalmaz hiç merak etmeyin. Lokal anestezi işlem anında hissetmicek zaten. 1 haftaya kadar iyileşir. İşlem sonrası ağrı sızı olursa bile iyileşecek. Daha sonraki işlemler daha kolay olacktır. Hiç endişeniz olmasın. Hiç geç kalmadnz bence şuan tam zamanı. Soğuklar, salgınlar başlamadan yaptırın derim. Havalar güzelken.
2 yaştan önce yapılmasını öneriyolar doktorlar zaten ☺🥰