Mlsemn Kızlar kızım bugün 6. Ay aşılarını olacak. Daha önceki aşılarında biraz huzursuzluğu olsa da ateşi çıkmadı. Ama bugünkü aşılardan korkuyorum. Çok huzusuzluk yapar mı? Gitmeden calpol vermeli miyim?
Kalbimdesin Mlsemn hayır cnm bişey verme bebeğine iki bacaktan bide ağızdan bi damla alacak evt biraz canı aciycak ağlıycak ama yarım saatte acısı geçer birazcık huzursuzluk olabilir ama o da normaldir geçer ama senin kararın vermek istiyorsan calpol ver ama ben gerek duymuyorum
Hazine_aykut Mlsemn bizim için en kolay geçen aşı oldu bn hiç bi aşı öncesi calpol vermem aşının etkisini azaltıyormuş
Mlsemn Kalbimdesin Hazine_aykut genel olarak aşılarımız skıntılı olmadı ama 6.ay aşısı olunca isimden korktum :)
Kalbimdesin Mlsemn hayır haber vermeniz gerekmiyo bebeğin 6 aylıksa gideceksin 6 ay aşısı için geldik diceksin bu kadar