Merhaba hanımlar 🌸 3 buçuk yaşında oğlumun boğazında kızarıklık var, acıyor diyor ve iştahsızlık henüz şişmemiş ama çok çabuk şişiyor kızardığında bende şişmeden nasıl geçirebilirim diye danışmak istedim sizlere. Bana önerebileceğiniz bir şey var mı? Ihlamur ya da ballı su falan içmiyor sadece içme suyunu ılık içirebiliyorum sade olarak. Bana ne önerirsiniz?