Hanabii Kızlar selam. Bebeğim 10.5 aylık ve gece gündüz bütün uykuları hep doğduğundan beri sıkıntılı. Hadi gündüz bir şekilde idare oluyorda gece neredeyse saat başı kalkıyor. Ya da üç defa falan kalkıyor yani. Bebeği böyle olupta 1 yaşından sonra düzeleni var mı? Kesintisiz uyumasa bile biraz düzelme oluyor mu? Nolur içimi ferahlatın ama tabii doğruları da söyleyin…
Dolores Hanabii 1 yaşında gece beslenmesini kesiyorsunuz ve şıp uykular düzene giriyor 1-2 kere uyanıyor en fazla
beyzzsenturkk_ Hanabii sütten kesince deliksiz uyumaya başladı 15. ayda kestim şu an 20 aylık 8-10 ay arası atak var yaşında atak var diş de olabilir
Ucansupurge Hanabii Gece beslenmesi bittikten sonra düzelme oldu 18 ayda memeden kestim sonra deliksiz uyumaya başladı kesmenden önce neredeyse saat başı kalkiyordu
Roseses Yüzde 50 si emme bitince düzeliyor, yüzde 40 ı 4 yaş civarından sonra düzeliyor yüzde 10 luk kısımda benim gibi olanlar kızım 6 yaşında hala kalkmadığı gece olmadı okula gidiyor düşün 1 e başladı hala gece uyanıyor 2-3 kez😂😂😂
Darkness66 Benim bebegim oyleydi su an 29 aylık. Tam 21 ay boyunca geceleri en iyi ihtimalle 5 defa uyandırdı o da en iyi ihtimalle diyorum. Kari koca zombi gibi geziyorduk. Gece beslenmesini kestiğim gibi tık diye uykusu duzene girdi. O gun bugündür rahatsızlık veya gün icinde ciddi bir maruziyet yoksa kesintisiz uyur
Hanabii Darkness66 geceleri sadece bir kez mama içiyor nasıl kestiniz naptınız? Benim kızım kalktığında bir kez mama içiyor diğerlerinde kalkıp huzursuzluk yapıyor mama istemiyor
Hanabii ikiprensesbebiss süt olarak bir şey vermiyoruz gündüz sadece ek gıda alıyor. Doktorla bu durumu görüştük çünkü çok önceden beri bu sorun bizde var. Doktorda sorun olmayacağını bazı bebeklerin erkenden bırakabileceğini söyledi. Yaşından sonra normal süt vermeyi düşünüyorum gün içinde.
Hanabii Ucansupurge bizde gece beslenmesi bir kez var onun dısında kalktığında mama vs istemiyor içmiyor zaten. Yani ondan da kaynaklı değil gibi
aybarsbebekk Hanabii benim de 6 aylık oğlum gece 2 kez mamaya kalkıyor. Ama onun haricinde zırt pırt uynıyor neden bilmiyorum en iyi ihtimalle 5 kez kalkıyorum
Deletedmom_117 Hanabii Oluyor ama Bir gün uyuyorsa iki gün kalkıyor Yada üç gün yatiyosa dört gün kalkıyor öyle aşırı bı düzen olmuyor . Çünkü yeni beceriler kazandıkça uyumak istemiyorlar