Merhaba ben avent biberon almıştım 1 aylıkken falan gelen başlık 2 numaraydı yenidoğana uygun demişlerdi ama aşırı yavaş akıyordu çocuğum çok zorlanıyordu bende natural serisinin biberon başlığını aldım 0+ olanı memnun kaldım akışı gayet iyiydi şu an bebeğim 4 aylık oldu hala o başlığı kullanıyoruz değiştirmek istiyorum büyük biberon alıcam ama responce olanla natural olan emzik başları farklı onu anladım responce olan çok daha yavaş akıtıyor. Şimdi ben aşağıdaki biberonlardan hangisini almalıyım yine yavaş akışlı istiyorum 
