dogab merhabalar benim bebeğimde 2 aylıkken grip oldu eğer ateşi yoksa ve hırıltı yoksa hastanede birşey yapmıyorlar sadece burnunu açıyorlar bebeğinizin çok şık burnunu açık tıkanmasına izin vermeyin bu durum huzursuzluk verebilir sık sık emzirin ateşini de sürekli ölçün fizyolojik sular var minik tüplerde onlar çok kullanışlı oluyor biraz fiyatı yüksek serum alarak şırıngayla da açabilirsiniz bana doktor her burun icun 5 ml demişti rahatlatıyor çok geçmiş olsun bebekler hasta olmasın hiç ama hırıltı hissettiginiz zaman hemen götürün hastaneye ciğerlerine baktırın