aycingozuacik Merhaba annelerimiz trendyolda indirim varken zühre ana karadut özü siparişi verdim. Bu ürünü kendi yada bebişlerine kullanan var mı? Bebişlerde kullanılıyorsa kaç aydan sonra vermeye başladınız?
aselliyam23 aycingozuacik katkı maddesi içerdiği için bende kızıma vermiyrm artık eşimle içiyoruz çünkü tadını çok begeniyrm siz için isterseniz ama bebeğinize vermenizi tavsiye etmem
Busraata33 aycingozuacik 1yaş yeni başladım 3gün kuralıyla karadut alerjik bir besinmiş.Kendimde kullanıyorum genelde kendime 4yaş oğluma meyve suyu yapıyorum 1yaş olan sevmedi o şekilde ara öğününe koyuyorum yoğurt yulaf yapıp ekliyorum tadı çok güzel
Noname21 aycingozuacik trendyoldan Gıda /mama aşmamanızı öneririm mesela ben oranın meşhur bir eczane markasından sudpcrem almıştım iki etiket basılmış ikinciyi kaldırınca tarihi geçmiş Yani böyle şeyler sahtesi çok kolay olan şeyler
garfield_ aycingozuacik ya bişe soracam içeriği temiz değil derken yani kim dedi bende almayı düşünüyorum hep içeriği temiz doğal dendi diye şimdi kafam karıştı
yalaz6 garfield_ influenceeları dinlemeyin onlar her reklam tıklanma ve satış başı komisyon alıyorlar haliyle öv öv bitmiyor bu tür ürün reklamları. Bu ürünle ilgili de gıda dedektifiydi sanırım bas bas bağırmıştı bir ara. Almam diye şartladığım için içeriğini hatırlayamadım