eozlem bebeğim 25 günlük ve aynı şekilde ağlayarak uyanıyordu asla geri uyumuyordu emziriyorum susmuyo altı temiz susmuyo kafayı yemiştim artık. Sürekli ıkınıp bacaklarını yukarı çekiyordu. Meğer bebek doymuyormuş. Memeyi bıraktığı için tok zannediyor olabilirsin. Philips avent yenidoğan biberonundan aldım ve sağdığım sütlerden verdim ve gerçekten kızım tüm gece boyunca uyudu. Zorla uyandırıp emzirdim öyle uyuttum. Biberon meme reddine sebep olacak bir biberon değil en azından geceleri yalnızca ondan içir rahat uyuyun ikiniz de. Bir de ev çok sıcak diye düşünüp çıplak bırakma çocuğu ayaklarına mutlaka çorap giydir. Uzun kollu zıbın ve uzun bir alt giydir. Üzerini de ince bir örtüyle beline kadar ört. Gaz damlası sakın kullanma. Gaz damlaları gazın çıkmasını değil olan gazın iyice aktifleşmesini sağlıyor. Yenidoğan bebekler gaz çıkarmayı bilmedikleri için zaten bu kadar sancı çekiyorlar. Hiçbir ilaca başvurmadan önce biberonu denemeni öneririm. Sonrasında eğer geçmiyorsa doktorla görüşmelisin. Şimdiden bol şans umarım en yakın zamanda iyi olursunuz 🫶🏻