2 yaşında en yüksek 38,7 yi gördük ama sürekli inip çıkıyor ağızdan ilaç içmemek için çok diretiyor fitil verdik doktor pozitif oldupuny gördükten sonra enfluvir ve augmentin yazdı direkt ama çocuk doktoru gerek yok enfluvire dedi.
Tam memeden kestiğim zamana denk geldi memedekini sağıp bardakla veriyorum çok vicdan yapıyorum. Var mı aranızda çocuğu geçiren böyle güçlü ilaçlar kullanmadan iyileşen var mı
İştahı fena değil su filan da içiyor öksürük ateş ve burun akıntısı var
Lütfen biri fikir versin