edaidilakin Bebeğim 39 günlük ve 2 gündür kakasını yapmıyor. Bu durum normal mi yani bazen olabiliyor mu? Ne yapmalıyım?
aliecem edaidilakin doktor normal diyor ama siz kimyon çayı için hem emziriyorsanız sitede etkisi var sıcak ve şekerli için soğuk ve şekersiz içtim bı fayda etmedi akşam içtim gece sokutmustu bebeğim
jelibonnnn edaidilakin mama ile beslense bile 5 güne kadar yolu var canım korkulacak bir durum yok şu an. Sen yine de tereddüt içindeysen mamasına çok az zeytinyağı damlatabilirsin hiçbir zararı yok.
aliecem edaidilakin bı su bardagi kaynamış suya bı çay kaşığı tane kimyon atın rezenede koyun çok fayda ediyor
sezenliva_21 edaidilakin belki yapamıyordur canım zeytin yapı varsa kulak çubuğuna bandırıp popunun iç kısmına hafif sürün belki yapar ağlıyormu bebişiniz