Eylusunannesi6 4.ay atağı biten anneler atak bitince bebekleriniz düzeldi mi uykusu emmesi davranışları huzursuzluğu çok uzun zamandır böyleyiz sanki hep böyle gidecek gibi
Defneliva_ 4ay 25 günlüğüz atak bitti huysuzlugu bitmedi🤦♀️ Uykuları düzelmedi. Atakta nasılsa öyle devam malesef.Dişi zorluyor sanırım bizim kızı 🤷♀️