cebrayilzade Kızlar 2 aydır sezeryan doğum yaptım 3 aydayım adet oluyorum hamile kalırmıyım?kalmamak için ne yapabilirim?
Bebegim3535 cebrayilzade tabiyiki kalırsınız. Güvenilir korunma yöntemlerinden birini seçmelisiniz hamile kalmamak için.
Cennetagaci cebrayilzade kalırsınız tabi hem adet de oluyor muşsunuz. Emzirenlerin kullanabileceği doğum kontrol hapı var doktorunuza sorabilirsiniz. Ya da eşiniz korunacak prezervatifle. Bence en sağlıklısı o.
daisyyy cebrayilzade Emzirmek hamile kalmamak için bir sebep değil.Süt korur falan gibi saçmaliklara inanmayın… Tabiki kalırsınız 🌺
dilberhala1 cebrayilzade Süt falan korumaz adet olmuyom diye güvenme şak diye hamile kalırsın Emziren anneler için doğum kontrol hapı var ondan kullanın
TwinsAndBeren cebrayilzade emzirirken kendi isteğimle hamile kaldım sakın inanma süt korur yalanlarına 🤣