melkrtl Kızlar merhaba üç gün oldu diş çektireli kök dişlerimden bir tane çektirdim çektirdiğim yerin hemen diş eti çok ağrıyor çok diyemem ama bir ağrı var ve beni aşırı rahatsız ediyor acaba normal midir ya