Emelsahin daha çok küçük ben o zamanlar sadece konuşuyordum evi dolaştırıp herşeyi anlatıyordum oğluma. 2 aylıkken zeka kartlarını göstermeye başladım. Baya uzun bakıyordu. 2 bucuk aylıkken falan da oyun halısına koydum. Şimdi 5 aylığız zeka kartlarını gösteremiyorum ağzına almak istiyor elimle tutuncada sinirlenip ağlıyor😂