Merhaba anneler, 4 buçuk yaşında kızım ve saçları çok yavaş uzuyor, ve çok hafif kırık girmiş saçlarına (Dalin kullanıyoruz) saçlarına bakım yağları ve şampuan değişikliği yapmak istiyorum hem bebeğe hemde kızıma kullanacağım hangi şampuanları önerirsiniz,bana göre Dalin çok yıpratıyor gibi, kullandığınız bakım yağları neler canlı durması ve uzaması için neler yapıyorsunuz, saçını kesmek istedim belli bir yere kadar saç uçlarındaki kırıkları aldım ama izin vermiyor ve aşırı seviyor saçlarını bende size sormak istedim yardımcı olursanız çok mutlu olurum ❤️