Oğlum 34 aylık pipisi çok sık sertleşiyor bundan çok rahatsız oluyor sürekli boxerını çıkartıp anne yine büyüdü rahatsız oluyorum diyor psikolojik mi sağlık açısından mı anlayamıyorum ama gün içinde çok fazla sertleşiyor bu hafta doktorumuza ve terapistine danışıcam ama başına gelen var mı fikirlerinizi almak isterim.