Weewe ben de yer elmasıyla uğraşıyorum :( dün verdim ilk kez, kabız yaptı galiba. Dünden beri çocuk kaka yapmaya çalışıyor ama sonuç yok. Az önce fitil vereyim dedim rahatlasın diye, yaptı biraz ama eskisi gibi cıvık değil koyuya yakın kıvamlı :/
zamanla alışacaklar herhalde sindirmeye.