Sadecezeynep Kızlar babama telefon alıcaz 10-12bin arası android telefon arıyoruz kullanıp deneyimlediğiniz önerilere açığım faturanın üstüne ya da peşin de alabiliriz ben iOS kullandığım için android hiç anlamıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum
maygirl Sadecezeynep normal bsey ariyosaniz bizde anneme yeni aldık reeder marka ureticisi samsung zaten reederin 5 bine 2 adet aldķ gorseli iphone a bnzio ama buyuklerimiz icn gayet ideal bi akılli telf reeder markalara bakin 1 alana bi bedava kampanyasi oluyor.
Huma_kus34 Sadecezeynep gecen kayınpederim almıs kendıne 10 bıne samsung gaytte guzel hangı swrı bılöıyoruö ama yenı çıkanlara bnzıyo
rabiaa1605 Sadecezeynep markası Omix x600 isterseniz googleden bakabilirsiniz resmine 4 kameralı ben memnunum
cokcocuk Vivo kullanıyorum 8 bin e aldık baktık gayet güzel eşime de aldık ikimizinde aynı 3 ay oldu daha hiç bir sıkıntı yok şu anlık bundan önce de redmi kullanmıştım 4 sene oda güzeldi
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Sadecezeynep redmi 12 s ben şuan iphone 11 kullanıyorum ama bir önceki telefonum oydu. Gayet güzel hem estetik hem kullanışlı. Bence alınması gereken bir telefon.
maygirl simseklivekalpli oylemi blemiorm sansimkza bzde bi sorun olmadi zaten ac kapa whatsap kullanio annem sadece..oyuzden bi sorun fark etmedik henuz digerinide bayagidir kullandi cnku
simseklivekalpli maygirl ben de almıştım wp bildirim arama hiçbir şey gelmiyordu anca uygulamaya girmem lazımdı anlamadık başta eşimle çok kavga etmiştik hatta. Bataryası çıkan modeldi batarya da 1 senede şişti