afraybars1 Kızlar bende 1 buçuk yıldır spiral var ama %100 koruyuculuğu olmadığı için o %1 lik ihtimal gelir beni bulur diye çok korkuyorum birde 3 aylık iğne yaptırmak istiyorum sizce mantıklı mı koruyuculuk artar mı? Birde 3 aylık iğne ücreti ne kadar acaba
Kbrbydk afraybars1 ücreti çok değil galiba 100-150 TL gibi birşey. Bende yaptırmayı düşünüyordum ama aşırı yan etkisi varmış vazgectim. Bence yaptırmayın. Onun yerine prezervatif kullanın.
fatmaa12345 afraybars1 biz sadece prezervatif le korunuyorduk 6 aydır hiçte bisey olmadi adetlerim düzenli cok şükür
lolitam afraybars1 bir buçuk yıldır sadece sprial le mi korunuyorsunuz acaba bende sprial var 2 ay oldu artık 3 aylık iğneylede devam ediyorum yolumu ayiramadim spriale güvenemiyorum 3 çocuğum var zaten 4 Rabbım nasip etmsin çok zor
fatmaa12345 afraybars1 cok zorlarsan yırtılır bence biz ok markasını kulaniyoruz guzl hic oyle bisey yaşamadım delik vs cikmadi dikat ederiz cunku Bende sipral takicaktim doğumdan sonra doktr bakti ve vücudun uygun değil aşırı kanama ve sanci olur sende dedi taktirmadi
afraybars1 lolitam evet canım sadece spiralle korunuyorum benimde 2 tane var Rabbim artık olmayanlara versin