mutluannei PamukPrensesannesii geçmiş olsun size de inşallah başka seneye artık sınav aslında kolaydı ama o süreci yönetmekti en önemlisi kimden duysam stres diyor ya da doğru soruyu değiştirdim diyor sağlık olsun nabalım
snyck PamukPrensesannesii ben öğretmenim gorevliydim sorular kolaydi tarih anlamadığım için bi onu bakınca anlayamadim ama direk bilgi sorusu gibiydi dolaylı değildi
PamukPrensesannesii snyck Evet çoğu bilgi sorusuydu hiç böyle beklemiyordum. Benim için en basiti coğrafyaydı. Çoğu netimi coğrafyadan yaptım ama onun da soru sayısı az, keşke coğrafya sorularıni çoğaltsalar
mematiii PamukPrensesannesii maalesef tam istediğim olmadı çok yanlış yapmışım bildiğin şıkları işaretlemedim resmen ama nasip artık
mematiii PamukPrensesannesii birşey diyim mi bacım aşırı çalıştım herleue ıncığuna cıncıpuna ama ondan öncekş gün eşimle tartıştım birde sınav anında dışarıdan bebek sesi gelince kızım sandım heyecandan son dakika dört sayfayı nasıl yaptım anlamadım.Artık iki sene sonra nasip veya deneyip sertifika biriktirip öyle yeniden girerim.Allaj hakkımızda hayırlısını versin .Çok deneyim üç döerdünvi senede atanan çok var vallaha.Belli mi olur belki atanırız diyorum.