Selcan Oykubebek ben gidiyorum hatta yeğenlerim ide götürdük hep akrabalarimin çocukları da çok iyidir yani teşhisi hemen koyar yani memnunuz biz
Sedaiseri Oykubebek bende bebeğimi götürüyorum çevrem dolayısıyla duydum. İyikide duymuşum çok tecrübeli ,ilgilenen, ne zaman bir sorum olsa hemen cevap veren iyi bir doktordur