Zohre35 Kızlar prego lotus veya solo kullanan var mı memnunmusunuz artı eksi yönleri varsa söyler misiniz
dryglgl Solo kullanıyorum memnunum kabin boya göre bir tık daha ağır ama annem 4.katta oturuyor asansör yok oraya bile çıkarıyoruz öyle bizi çok zorlayan bir durum yaşamadık
dryglgl Zohre35 puset aparatı arabaya olursa olabilir bence ebebek ten bi sorabilirsiniz diye düşünüyorum çift yönlü değil ama puset takınca bebek size doğru bakıyor büyüdüğünde de zaten dışarıya bakmak istiyolar o yüzden çift yönlü olmamasını sorun etmemiştik biz