lAmMelodi 8 ay 18 gün.Sarılıyorum mesela anında kendini itdirip iniyor çok hırçın öpmeye bile izin vermiyor.Kucaktan inip emekliyor.Herkesin bebeği bu ayda böylemi acaba?
chaos lAmMelodi benim kızım 4 yaşında doğduğundan beri söylediğiniz gibi bir bebekti şu an bile hâlâ temastan hoşlanmaz kendini sevdirmez mizaç olarak çok sinirlidir
aybkm lAmMelodi benim oğlumda 8 ay 18 günlük tek sarılmamız uyutmak için onada sarılma denirse. Yoksa emeklesin ayağa kalmak istesin birşeyler kurcalasın 2 dk kucağıma alıyorum itiyor kendini yada diğer tarafa çevirttiriyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM lAmMelodi evet o aylarda benim bebeğim de öyleydi. Diyoduk bu kız agrasif olacak ama düzeldi çok şükür. Şuanda da istediği olmayınca sinirleniyo😃
aleyna07k Benim oğlum da 8 aylık ve aynı şey bizde de var. Emekleyemiyor henüz ama oturduğu yerden her şeye bağırıyor devamlı. Oyuncağına ulaşamıyor bağırıyor, yüz üstü dönüyor bağırıyor, beni göremiyor çığlık kıyamet…
lAmMelodi aybkm zeldax Aynı zamanda tehlikeli zamanları öyle değilmi🥲Hep tehlikeye gidiyor ne bulduysa ağzına atmak istiyor.Biryeden tutunup kalıyor yetişmezsem düşüyor.